четверг, 16 января 2014 г.

КРОК ТРЕТІЙ

       

    
          Дане дослідження було найбільш подієвим. Саме зараз ми вивчали найінтимніший цикл творчості - "КОХАННЯ", який Ліна Василівна назвала "ТИХЕ СЯЙВО НАД МОЄЮ ДОЛЕЮ". Лексема "любов" найчастіше зустрічається саме в тематичному розділі "Кохання". Це і біль, і щастя, і роздуми над своїми почуттями, це погляд зі сторони і водночас погляд глибоко в себе:
СВІТЛИЙ СОНЕТ
Як пощастило дівчині в сімнадцять,
 в сімнадцять гарних, неповторних літ!
 Ти не дивись, що дівчинка сумна ця.
 Вона ридає, але все як слід.
Вона в житті зіткнулась з неприємістю:
хлопчина їй не відповів взаємністю.
І то чому: бо любить іншу дівчину,
 а вірність має душу неподільчиву.

ОЧИМА ТИ СКАЗАВ МЕНІ: ЛЮБЛЮ.
Очима ти сказав мені: люблю.
Душа складала свій тяжкий екзамен.
Мов тихий дзвін гірського кришталю,
несказане лишилось несказанним.
Життя ішло, минуло той перон.
Гукала тиша рупором вокзальним.
Багато слів написано пером.
Несказане лишилось несказанним.


В ПУСТЕЛІ СИЗИХ ВЕЧОРІВ

Не знаю,  хто ти,  де живеш,

Кого милуєш і голубиш.

А знаю ти чекаєш теж,

Тривожно вгадуєш і любиш.


...Нехай це   витвір самоти,

нехай це вигадка й омана!

Моєму серцю снишся ти,

Як морю сняться урагани!



ХУРТОВИНИ

Не було ні зустрічі, ні туги.

Не було пориву і жалю.

Я спокійна. Я щаслива з другим.

Я тебе нітрохи не люблю...


Я ДУЖЕ ТЯЖКО ВАМИ ВІДБОЛІЛА

Я дуже тяжко Вами відболіла.

Це все було як марення, як сон.

Любов підкралась тихо, як Даліла,

А розум спав, довірливий Самсон.


Тепер пора прощатися нам. Будень.

На білих вікнах змерзли вітражі.

І як ми будем, як тепер ми будем?!

Такі вже рідні, і такі чужі.



СПИНИ МЕНЕ ОТЯМСЯ І ОТЯМ

Спини мене отямся і отям

Така любов буває раз в ніколи

Вона ж промчить над зламаним життям

За нею будуть бігти видноколи...


ОСІННІЙ ДЕНЬ БЕРЕЗАМИ ПОЧАВСЬ

Осінній день березами почавсь.

Різьбить печаль свої дереворити.

Я думаю про тебе весь мій час.

Але про це не треба говорити.

...

Хай буде так, як я собі велю.

Свій будень серця будемо творити.

Я Вас люблю. О як я Вас люблю!

Але про це не треба говорити.



ГУДЕ ВОГОНЬ ВЕСЕЛИЙ САТАНА

Гуде вогонь веселий сатана,

червоним реготом вихоплюється з печі

А я чолом припала до вікна,      і смуток мій бере мене за плечі.


І жду якогось чуда із чудес.

Читаю ніч, немов би чорну книгу.

Якщо кохаєш знайдеш без адрес

оцю хатину за морями снігу.



МОЯ ЛЮБОВЕ! Я ПЕРЕД ТОБОЮ

Моя любове! Я перед тобою.

Бери мене в свої блаженні сни.

Лиш не зроби слухняною рабою,

не ошукай і крил не обітни!

Не допусти, щоб світ зійшовся клином,

і не присни, для чого я живу.

Даруй мені над шляхом тополиним

важкого сонця древню булаву.

Не дай мені заплутатись в дрібницях,

не розміняй на спотички доріг,

бо кості перевернуться в гробницях

гірких і гордих прадідів моїх.

І в них було кохання, як у мене,

і від любові тьмарився їм світ.

І їх жінки хапали за стремена,

та що поробиш, тільки до воріт.

А там, а там... Жорстокий клекіт бою

і дзвін мечів до третьої весни...

Моя любове! Я перед тобою.

Бери мене в свої блаженні сни.


 






Комментариев нет:

Отправить комментарий