четверг, 16 января 2014 г.

ДРУГИЙ КРОК

   


        Наразі ми спробували дослідити іншу багатогранну сторону творчості Ліни Костенко - "ТВОРЧІСТЬ",  або ж як визначена вона у самої поетеси "РУКИ НА КЛАВІШІ СЛОВА КЛАДУ". Як приклади нашого сьогоднішнього дослідження можна зупинити увагу на поезіях: 
ПОКРЕМСАЛИ ЖИТТЯ МОЄ НА ЧАСТКИ

Покремсали життя моє на частки,

на тьмяну січку слів і суєти.

А серце виривається із пастки -

у нетрі дум, під небо самоти.

У мовчазливу готику тополі,

в труда одухотворену грозу.

Я трохи звір. Я не люблю неволі.

Я вирвуся, хоч лапу відгризу.



ЯКА РІЗНИЦЯ ХТО КУДИ ПІШОВ?

Яка різниця - хто куди пішов?

Хто що сказав, і рима вже готова.

Поезія - це свято, як любов.

О, то не є розмовка побутова!

Я,  ЩО ПРИЙШЛА У СВІТ НЕ ДЛЯ КОРИД

Я, що прийшла у світ не для корид,

що не люблю юрби і телекамер,

о як мені упікся і обрид

щоденний спорт - боротися з биками!

Я одягаю пурпуровий плащ.

Бики вже люттю наливають очі.

Я йду на них!.. Душе моя, не плач...

Ці види спорту вже тепер жіночі.



КНЯЖА
ГОРА

... Сльоза закипає. Душа посварилася з Богом.

А небо, а простір, а це під горою село!

І так же туи любо! Дніпро під самим порогом.

І тільки порога... Порога чомусь не було.



Комментариев нет:

Отправить комментарий